Concept Diversen


Bacardi

Campagne

Bacardi heeft een rijke geschiedenis en wil dat meer gaan uitdragen. In deze campagne worden heden en verleden met elkaar gemixt.Vroeger organiseerde de familie Bacardi jaarlijks legendarische feesten. Bacardi doet dat nu nog steeds met de B-Live party’s.

 

Door de introductie van de mildere Bacardi Rum ontstonden cocktails zoals de Mojito, Daiquiri en Cuba Libre die nu nog steeds heel populair zijn.

 

Deze parallel tussen heden en verleden wordt doorvertaald naar lenticulaire freecards.

 

En in een muziekproject worden oude en nieuwe muziek gemixt door grote namen uit de muziekwereld (Opdracht Bacardi/Y&R Not Just Film).


 

Boomerang BierBestelKaart

Kaart

Met draaischijf. Handig voor bij lawaaierige concerten en in drukke kroegen. (Eigen initiatief)

 


transavia.com

Guerrilla-actie

Tijdens de spits verschijnen in treincoupes stewardessen. Begeleid door een stem door de intercom maken zij, met de bekende handbewegingen, duidelijk hoe makkelijk het is om via transavia.com te boeken. En zo te ontsnappen aan de dagelijkse sleur. Verder ontvangen de passagiers een flyer in safety-instructions-stijl. ‘transavia.com, wat doe je hier nog?’ (Opdracht transavia.com/Y&R Not Just Film)

 

Terug