ROC Flevoland

Campagne

Deze campagne promoot de Open Dagen van ROC Flevoland. Op scholen in Flevoland verschijnt een man op een scooter in een konijnepak.

Hij deelt, met de nodige tegenzin, flyers uit waaruit blijkt dat hij Henk is en dat hij nooit zijn best heeft gedaan een opleiding te vinden die bij hem past. Waardoor hem weinig anders rest dan een baan als ‘promotiekonijn’. Boodschap: ‘Als je niet wilt eindigen als Henk, kom dan naar de Open Dagen van ROC Flevoland en kies een opleiding die bij je past en waar je lol in hebt.

 

Op de achterkant van de flyer worden de scholieren uitgedaagd een gek filmpje of een originele foto te maken met Henk, deze te uploaden op de actiesite en zo kans te maken op Henk’s scooter.

 

 

 

 

Op de website is de mogelijkheid om je vrienden uit te nodigen om op jouw filmpje te stemmen zodat je meer kans maakt. En uiteraard is er meer info over de Open Dagen en de diverse opleidingen.

 

Verder is Henk te volgen via Facebook, Twitter en Hyves…

 

…zijn er posters voor op de scholen, advertenties in de regionale dag- en weekbladen…

 

…online banners…

 

…en de nodige (landelijke) free publicity, zoals een interview met Henk in Metro. (Opdracht ROC Flevoland)

 

Terug